poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Odmowa oceny bloga http://najmroczniejszy-zmrok.blogspot.com/

Madame Missclick, zapewne spodziewałaś się oceny, a nie odmowy. Niestety, byłam już przy drugim rozdziale, gdy po prostu doszłam do wniosku, że czytanie Twojego bloga (bez urazy) robi mi bałagan w głowie. Naprawdę. Wydaję mi się, że Twoje opowiadanie jest prowokacją, bo jak podaje Słownik Języka Polskiego prowokacja to (cytuję):
,,podstępne działanie mające na celu nakłonienie kogoś do określonego postępowania, zwykle szkodliwego dla niego (...)''
Uważam, że czytanie Twojego bloga ''na poważnie'' jest dla mnie szkodliwe, a ''na żarty'' nie mogę napisać pomocnej oceny. Przykro mi.
Pozdrawiam.
kszaku, kszaku - proszę, odezwij się gdziekolwiek!

18 komentarzy:

  1. Hej, nadal jestem zainteresowana oceną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam takie pytanie - co się stało ze Skylark? Ona nadal ocenia, prawda? Jestem u niej w kolejce, a nie mogłam się dostać na podstronę, więc się zaniepokoiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, właśnie, nie ma podstrony. Troszkę dziwne;)

      Usuń
    2. Niestety, mi też urwał się z nią kontakt. Skoro nie da znaku życia za jakiś czas, to będziemy musieli się z nią pożegnać. Muszę przyznać, że też zdenerwowało mnie to, że usunęła podstronę, nie mówiąc wprost, że odchodzi czy cuś...

      Usuń
  3. Witam,

    chciałabym zapytać, co z moja oceną? Zgodziłam się na przeniesienie do stażystki tylko dlatego, że zapewniła mnie, że ocenę dostanę w ciągu tygodnia. To było dziesięć dni temu. Nie mam nic przeciwko trochę dłuższemu poczekaniu, ale powinnam chyba dostać o tym jakąś informację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, przepraszam Cię za to zaniedbanie i zaraz się z nią skontaktuję. :)

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam Ingerithe, wyjechałam tak nagle, że nawet nie zdążyłam się do końca spakować. Ocenę zaczęłam pisać, postaram się ją skończyć do 2 września, tj. wieczorem drugiego września, będziesz mogła ją przeczytać :)

      Usuń
  4. I co ze Skylark?
    Poza tym radziłabym zrobić jedną kolejkę, łatwiej wówczas wszystko ogarnąć c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Skylark nie odzywała się zbyt długo i byłam zmuszona usunąć ją z ocenialni. :/ Spokojnie, wszystkie jej blogi znajdują się w zakładce Zgłoszenia, więc póki co jakoś to ogarniam. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale czy nawet Wam nie byłoby łatwiej, gdyby była jedna kolejka? Mogłabyś ją uzupełniać tylko ty, a nie musiałabyś się prosić oceniających, by aktualizowali na swoich podstronach. Myślę, że to lepsze rozwiązanie, ale nie narzucam niczego ;)
      Hmm, to do kogo mogłabym się w takim razie zgłosić? Czy będę przyjęta według daty zgłoszenia? Byłam pierwsza u Skylark, a nie chciałabym trafić teraz na koniec kolejki.

      Usuń
    4. Być może tak zrobię, ale już kiedyś miałam na ocenialni taki "system" i jednak nie okazał się najlepszy. xd
      W regulaminie jest wszystko wyjasnione. ;)

      Usuń
  5. Jak często kolejki są aktualizowane...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od oceniającej/oceniającego. Ja staram się robić to regularnie, jak tylko ktoś się do mnie zgłosi. Cedricellina też (wydaje mi się) robi to regularnie, tylko kszak chyba ma problemy z internetem.

      Usuń
  6. Cześć, w związku z odejściem skylark z ocenialni, chciałabym, aby mojego bloga [arya-and-eragons-love.blogspot.com] oceniła Cedricellina

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    W takim razie chciałabym zrezygnować z oceny bloga z-popiolow.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę w takim razie, aby mojego bloga (http://czarna-pelnia.blogspot.com, był w kolejce u Skylark) oceniła Cedricellina. Chciałabym jednak poinformować, iż opowiadanie nie jest fanfikiem, mimo że zainspirowałam się tym cyklem powieściowym, ale proszę się nie martwić - jego znajomość nie jest konieczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń