sobota, 10 sierpnia 2013

Podsumowanie stażów

Przepraszam najmocniej Cedricelinno, że zakrywam Twój post, ale w końcu muszę napisać to podsumowanie. Będzie krótko, bo tutaj chyba nie ma potrzeby nic więcej mówić. Ola Love i Marna nie przechodzą stażu, ponieważ nie wystawiły regulaminowych ocen i nie odpowiadają na moje wiadomości. Szkoda, dziewczyny. Dobrą wiadomością jest to, że kszak zostaje z nami na stałe. Mam nadzieję, że dalej nasza współpraca będzie taka owocna. Szkoda tylko, iż też nie odpowiada na ostatnie moje wiadomości. Liczę na to, że to te problemy z internetem i niedługo miną.
Już kończę.
Witamy Cię Cedricellino u nas i powodzenia w pierwszych ocenach. Mam nadzieję, że już zapoznałaś się z podstronami Rockowych Ocen. 

6 komentarzy:

  1. A jeśli wybiorę teraz innego oceniającego, trafię na sam koniec kolejki? No cóż, jeśli muszę wybrać, to wybieram MarTHę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, blog niebianskie-pola.blogspot.com.

      Usuń
    2. Niestety tak. Nie musisz, zawsze możesz zrezygnować oceny. xd Ok, już dopisuję Cię do kolejki. ;)

      Usuń
  2. To ja w takim razie rezygnuję z oceny - po ośmiu miesiącach oczekiwania jedyne, czego się doczekałam, to trzy zmiany kolejek. Trudno mieć pretensje konkretnie do którejś z was, ale, bo ja wiem, może rozsądniej dobierajcie sobie stażystów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro i w imieniu całej ocenialnii Cię przepraszam. Dlatego właśnie wprowadziłyśmy w regulaminie to, że stażyści mogą przyjąć tylko trzy zgłoszenia.

      Usuń
    2. Corriente - z chęcią przejmę twoją ocenę, bo osobiście nie mam prawie nic do roboty, oprócz kłopotliwej oceny bloga z recenzjami. :))

      Usuń