sobota, 10 sierpnia 2013

Aloha! :))

Cześć,
jestem Cedricellina. Pewnie większość już się domyśla, ale przechodzę staż na Rockowych. To, co powinniście wiedzieć o moim ocenianiu, jest zawarte TUTAJ, więc w notce powitalnej napiszę coś o sobie, o ile w ogóle to kogoś interesuje.
Jestem z Gdyni, znad morza. Kocham happysad, Stereophonics i Thirty Seconds To Mars, byłam nawet niedawno na koncertach obu tych zespołów - na happysad dosłownie wczoraj, we Władysławowie (Scena Letnia), a na Marsach i Stereophonics w Warszawie na Impact Festival, 5. czerwca 2013. W wolnym czasie piszę książkę, ale też chętnie je czytam. Ostatnio mam tyle wolnego czasu, że na pewno znajdę go trochę, żeby napisać te dwie oceny na miesiąc. Trochę podśpiewuję i potańcuję, ale jak na moje oko nie wychodzi mi za bardzo, kit z tym, ważne, że sprawia mi to przyjemność. :) Byłam kiedyś Directioner (oh god, why? ;_;), a teraz jestem tylko Echelon, Roomie, Gleek i Sheerio. Jeśli ktoś chce porozmawiać o 30STM, Room 94, Glee albo Edzie Sheeranie - zapraszam do mnie.
Cóż jeszcze mogę rzec? Hm, chyba piosenki zrobią to za mnie.







Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze razem pracowało,
Cedricellina.

1 komentarz:

  1. Wobec tego bardzo prosiłbym o przeniesienie mojego bloga (z-piwnicy.blogspot.com) do kolejki Cedricelliny.

    OdpowiedzUsuń