środa, 10 lipca 2013

Zaczynamy!

Witamy wszystkich w świeżo otwartej ocenialni, która tworzy połączenie Cukierkowej Ocenialni i Raju Ocen. Głęboko wierzymy, że jako administratorki Rockowych Ocen będziemy dobrze prowadziły wspólne dzieło. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania swoich blogów do ocen. Wystarczy, że dokładnie przeczytasz regulamin, a potem wypełnisz formularz zgłoszeń w odpowiedniej zakładce. 
Mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni z naszej pracy.

Stażystów prosimy o zapoznanie się z zakładkami.

Skylark i MarTHa


21 komentarzy:

  1. Co ma ta ocenialnia wspólnego z rockiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nieważne. Przynajmniej nazwa chwytliwa!

      A tak serio, też się nad tym zastanawiam...

      Usuń
    2. Na litość borską, zmieńcie tę koszmarną czcionkę w komentarzach. Po pierwsze jest za mała, a po drugie przez te wersaliki wygląda pokemoniasto i jakby wszyscy krzyczeli. W nicki oceniających też trudno trafić.

      Usuń
    3. Mnie także denerwuje ta czcionka, szablon nie jest jednak robiony na zamówienie, a jedynie pobrany z Zaczarowanych Szablonów. Gdy uda nam się zdobyć własny wygląd bloga, z pewnością postaramy się o odpowiednią czcionkę w komentarzach. Co do nicków oceniających - nie wiem, jaką masz rozdzielczość ekranu lub przeglądarkę, ale u mnie wszystko działa dobrze.

      Usuń
    4. To wygląda jak kupa. Nie musicie dziękować za fachową opinię. Sam sobie podziękuję.

      Usuń
    5. Oh! Kogóż moja doktorska mość widzi tutaj wieczorową porą! Witam, szanownego kompana.

      Usuń
    6. A witam. Wpadłem tutaj, gdyż poczułem zapach kiszonej kapustki. Niestety nozdrza mnie zawiodły i jedyne, co czuję, to zapach bylejakości :(.

      Usuń
    7. Och, niedobrze. Rozczarowania źle wpływają na dżumę. Mam nadzieję, że szanowny kompan niczego nie złapie z tej ocenialni. Akurat skończyły mi się żaby...

      Usuń
    8. O nie. W takim razie uciekam na pachnącego świeżym bigosem Sznaucerka.

      Usuń
    9. Mam najwyższą i najpowszechniejszą rozdzielczość, monitor 15,6', a nicki wciąż są żalsko małe.
      Tej czcionki nie da się zmienić w ustawieniach? Szablony mają całkiem spore możliwości edycji.

      Usuń
  2. No kurczę, to nie można było dobrać... innego szablonu tymczasowego? Wiem, że to niezwykle szalona i ryzykowna propozycja, ale może to przanalizujecie? Czytać się nie da komentarzy, nagłówkopodobne coś jest rozwalone na 3/4 monitora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dopóki nie zaczniesz powiększać. A powiększenie jest konieczne, żeby cokolwiek móc przeczytać.

      Usuń
  3. Nie wiem czy jeszcze zaglądacie na Rajek, z którego się ewakuowaliście, tak więc wklejam także tu:

    Marna: "Blog Milki i Kantrei (ii?)"
    Autorki: "Jesteśmy dwie, my, mika i katrei".

    Jeżu jak byku! Oceniająca, która nie potrafi czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałam na Raj i od razu poprawiłam swój błąd, który przypadkiem mi się tam wkradł. Ale, co ja się będę tłumaczyć skoro i tak pewnie powiecie, że to wcale nie był przypadkowy błąd. Nie rozumiem czemu jesteście negatywnie nastawieni do tej nowej ocenialni, która dopiero zaczyna. To, że Raj się popsuł w ostatnich miesiącach nie oznacza, że oceniające z Raju są guzik warte. Ja, MarTHa czy inne oceniające popełniają błędy, ale się na nich uczą.

      Dziękuję, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Popełniamy błędy i się na nich uczymy*

      Usuń
    3. Albo uciekamy z tonącego statku i zakładamy nowy, z nadzieją, że się nikt nie skapnie.

      Usuń
    4. W takim razie ocenialnia powinna nosić dumną nazwę Costa Concordia. Skrót: CC. Też ładnie, aczkolwiek oczywiście nie dorównuje RO.

      Usuń
  4. Jakbyście mogły, przesuńcie troszkę okro z tekstem w prawo, bo jeśli ktoś ma dosyć małego notebooka, np. ja, musi wszystko odsuwać, a przez to wszystko jest mniejsze, prawie niewidoczne i tekst się zlewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nadal widzę KaNtrei, zamiast katrei, ale przecież jest poprawione, a ja się czepiam... http://i.imgur.com/r3vVh66.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Leleth, jeden zimniok rozwiązałby sprawę. *oczykotazeszreka*

    OdpowiedzUsuń